Guess I'm not the fighting kind.

På ett vis vet jag exakt vad jag vill, jag vet vilka mål jag har och vill uppfylla! Men på ett annat vis undrar jag om jag bör ha några mål alls... hur nyttigt det är för mig?

Fick precis veta att jag fått det bästa betyget sen jag fick A i psykologin i termin 1 på min senaste kurs. Men har det att göra med att jag varit duktig nu, eller bara kass förut?

I was fighting
But I just feel too tired...


Samma med körkort... jag var igång och körde och började plötsligt känna mig ganska säker och sen bara... slutade jag. På toppen. Var är jag nu? På noll?

Jag har låtit så mycket glida mig ur händerna, förlorat och svikit mig själv, och nu orkar jag inte kämpa för någonting.

I'm not the fighting kind
.

Det här är tider att lyckas och göra bra saker! Så varför gör jag det inte?
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0