Snacka om överraskad!

Ojojoj, så är man gammal ;) Eller iaf 20 år fyllda! Känns bra och det blir systemet på måndag.

Födelsedagen var fantastiskt bra och jag vill tacka alla som varit med och firat mig! Det betyder mycket! :D

Morgonen började med skön-sång och frukost på sängen av Emil och min familj. Jag blev även bortskämd med några presenter (A)

Sedan var det dags att ställa i ordning bord, det skulle bli födesedagsfika med släkten. Jag fick stå för 4 kladd-tårtor; 2 vanliga och 2 vita! Det blev blommor och presenter, på min ära! ^^ Jag har tur som har en så härlig släkt!

Vid 17.00 var det dags för Emils hemliga present på okänd plats! Vi gick från en buffé till en annan, på vår favoritrestaurang där mina favoritmäniskor väntade. Jag blev inte lite överraskad! Kvällen slutade inte heller där, utan det blev dessutom en tripp till Globen där det blev 3 timmars skrattfest med Jeff Dunham! <3

Som sagt, helt underbar födelsedag och stort tack till alla, men störst tack till min älkling!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0