Slapp dag!

Idag var jag HELT ledig :D Inget jobb, inga föreläsningar, inget plugg, ingenting! Det kändes fantastiskt <3 Jag behövde en sådan dag tror jag.

En stor del av tiden spenderades i soffan, det kan jag inte förneka. Men jag har även:
  • Städat i sovrummet
  • Bakat en kaka
  • Tagit hand om disken från igår/idag på morgon/senare på dagen efter bakandet
  • Tvättat
  • Gjort rent badkaret och toaletten
  • Flyttat runt lite prydnadssaker och en fåtölj
  • Gjort lite småfint och mysigt överallt :D
Sånadär småsaker som bara gör att man trivs helt enkelt. ^^
Nu är jag superhungrig, så ska hjälpa Emil med maten
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0