Klockan må bara vara 10, men här ska firas!

Jag är nu färdig med hemtentan!

Vilken lättnad! Jag trodde aldrig att jag skulle fixa det, och nu blev jag färdig en hel timme tidigare än vad jag räknade med. Okej, jag är lite rädd över vad jag kommer att få för betyg på det här momentet, men jag vill ändå hoppas och tro att jag kommer få något form av godkänt :) Jag är stolt över att det blev så pass utförligt som det blev, med tanke på att det här studiesättet inte alls passade mig: enbart sitta hemma och läsa hundratals sidor om dagen. Nej, usch! Jag vill ha lektioner med en föreläsare som gör allt intressant. Hoppas på det inför nästa moment som är socialpsykologi och psykologi. Det tycker jag är asintressant, så vi håller tummarna!

Nu ska jag fira denna... seger, kan man väl kalla det?, med en kopp kaffe, ett avsnitt Förhäxad och en portion pannacotta som blev kvar från igår ^^

 

Hej så länge! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0