Mästarens Mansion

Sitter i lägenheten som tillhör Emils bror och hans nytillfriade fästmö. ^^ Vi är kattvakter och ska vara det i några dagar vilket ska bli lugnt och mysigt. Lite frihet och lite ensam-tid är aldrig fel. Dock är det svårt att skriva på datorn när man ständigt blir skallad av katter. Det är två mäktiga katter som kräver uppmärksamhet. Vi lovar att ta väl hand om dem och hålla lägenheten hel och ren.

Idag var det vårkonsert och det gick faktiskt bra. Nu måste jag sova om jag ska orka upp till NP i engelska imorgon bitti. Hej så länge!


Kommentarer
Linders

Det är två MYCKET mäktiga mistrar och jag kan tänka mig att dom blev glada när ni kom :) Passa er dock för att lämna filten och dylikt i soffan...



Vi har precis kommit i ordning på hotellrummet och nu ska bara Elias bli klar så vi kan sticka ut för lite middag... Blodsockret är lågt hos oss båda och vi är lite trötta... Men, jag har hört att lite champagne råder bot på sådant ;o)



Ta hand om er och hälsa mistrarna!

2010-05-07 @ 01:55:05
Sara

Än har det inte skett någon olycka, men vi ska komma ihåg det! :)



Det låter bra det! Ni får ta hand om er och ha så himla trevligt! Ni får berätta om resan när ni kommit hem! :D

2010-05-07 @ 17:17:20
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0