Effektiv och samtidigt inte

Jag har gjort kanske mycket skolarbete den här helgen, men samtidigt känns det som att jag har slappat för mycket.

  1. Projektarbetet är färdigt, men det ska jag läsa igenom imorgon och på tisdag så att jag inte missar något.
  2. Jag har rättat det jag gjort i matten, men har inte gjort klart alla uppgifterna.
  3. Jag har skrivit ett pm till svenskaredovisningen och vet vad mitt tal ska handla om, men jag vet inte exakt vad jag ska säga för att få ihop de här 5 minuterna.
  4. Jag har övat på InSå och förberett ett framträdande av en av låtarna, men den andra kan jag fortfarande inte texten utantill.
Mycket har gjorts, men är det bara jag som tycker att det är lite väl många "men"? Inget känns 100% färdigt. Jag kan inte känna att tyngden kan lyftas från mina axlar helt... Detta måste göras imorgon! Inga fler MEN.

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0