Det är över... snart! ;)

Idag fick jag reda på en hel del betyg och snart får jag se, svart på vitt, att det jag kämpat för är avklarat! Jag har faktiskt fått de betyg jag hoppats på än så länge och jag är mer än glad! Jag är stolt och lättad! <3

Det är dock 4 betyg kvar av mina 12 som jag inte vet hur det kommer att bli med, jag ligger och svajar... Usch! Jag kan bara hoppas att det jag gjort nu på slutet gör så att det väger över till min fördel.

Det kanske låter larvig att jag bryr mig så här mycket om mitt snitt och vad jag får för betyg, men jag har väl lite att bevisa för mig själv och dessutom söker jag krävande utbildningar...

TAGGA!!! 1 (EN) VECKA KVAR TILL STUDENTEN!!!!!!!



Berättar hur det gick med betygen när jag vet. ;) Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0