Shake it

Detta är nog första gången jag har ångest över vad jag ska ha på mig... på en idrottslektion!
Vi i klassen ska få lära oss den här dansen på lektionen imorgon och helvete vad snabbt det går! :S
Jag ÄLSKAR att dansa, för att det är roligt, svettigt och för att jag är helt okej bra på det... så kände jag innan iaf.
Tänkte att det här skulle bli grymt roligt och var riktigt taggad inför imorgon. Men så kom jag på nyss att jag kanske kunde titta på dansen innan så att man är lite förberedd och så möttes jag av det här.
Herre min je!



Jag kommer inte att stå längst fram imorgon, säger bara det!
När jag satt och tittade på den kändes den först omöjlig, sedan lite mer okej, sedan testade jag och sedan la jag ner :P Och så insåg jag plötsligt att den här dansen kan man bara kirra om man har de där benen och den där outfiten och så var det igång. :P Känner mig såååå larvig! Men ärligt, den dansen i mjukisbrallor och en för stor t-shirt... visst känns det fel?! Och något tight vill jag inte heller ha för då... ja, det är inte fläsket som ska dallra xP
Nåja, imorgon när jag står på golvet med klassen tror jag att allt det där släpper! Min klass har rätt attityd <3

Önska oss lycka till! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0