Minne för livet

Så, idag spelade vi in våra jinglar och jag måste säga att detta var bland det roligaste som jag har gjort i hela mitt liv! Vi sa, alla fyra, flera gånger att "Detta skulle man lätt kunna göra varje dag!" Vår ljudtekniker Klas var en riktigt härlig snubbe som hade riktigt bra humor och var lätt att prata med, så det gjorde resultatet ännu bättre. Åh, resultatet! Det blev så mycket bättre än vad vi hade väntat oss, vi kände oss så stolta över det vi fått ihop :D Nå har vi ju inte lyssnat sönder dem och hunnit peka ut alla fel som säkert finns :P Men det är helt fel attityd xD Jag är så stört glad just nu och det tänker jag förbli <3

Ett stort tack till Klas, P-Sara och våra underbara grabbar!

 

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0