Fejkar Franska

Jag känner mig som en idiot! Vi har äntligen börjat med ensemble igen efter all musikteori, och det känns underbart, men detta franska tema kommer inte att fungera för mig! Jag kan larva runt på scen, jag är en teaterapa på det viset, men det finns inget som är så pinsamt som att försöka sjunga på ett språk man verkligen inte förstår! Jag kan inte franska! Jag är värdelös och jag kommer skämmas tills jag dör! Varför får vi bara sjunga på franska, varför? Det är roligt, och ingen kräver att vi ska lära oss franska flytande... Men ändå! Jag vet själv hur man sitter och skrattar för sig själv när någon annan försöker sjunga på ett främmande språk och uttalar varje stavelse fel... Jag tränar som en galning på låtarna även fast jag har lov och jag känner inte att jag gör framsteg. Jag KAN INTE franska! Det som dock får mig att känna mig lite bättre är att titta på detta klippet. Ingen är så dålig som Joey! <3

 

 

Jag får fejka franskan helt enkelt...

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0