Soffpotatis

Idag gick jag upp vid 11.15! Jag fattar inte hur jag kan vara så trött och inte orka gå upp när klockan ringer! Jag har ställt in så att den ska ringa 9.15 och ändå tar det mig två timmar till innan jag lyckas masa mig upp ur sängen :S

Direkt när jag kommit upp tog jag en kopp kaffe, satte mig i soffan och tittade på ett avsnitt "Friends". Vilken slöis jag är! Tur att jag tränade igår! Jag passade även på att testa ett till recept ur min kladdkake-bok.

 

Jag som alltid tyckt att kaksmeten varit det godaste och här har vi ett recept där det är hela poängen att man ska få äta heeela smeten! <3 Det kallar jag fint, och visst ser det smarrigt ut?! Tror att det här receptet kommer användas en hel del, haha!

 

Ikväll ska jag träffa Snorran iaf <3 Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0