Postcard Killers

Jag har börjat läsa en ny bok som heter Postcard Killars och är skriven av Liza Marklund och James Patterson. Jag har inte kommit jättelångt men än så länge tycker jag om den! Den är lite annorlunda samtidigt som den är typsik Liza Marklund. Gillar att det är två författare som slagit sina kloka huvuden ihop iaf.

 

Boken handlar om två seriemördare som går lösa, unga par hittas med avskurna halsar kors och tvärs i Europas huvud­städer. Morden har föregåtts av ett anonymt vykort till en lokal kriminaljournalist, vilket några dagar senare följts av en polaroidbild på slakten. Nu har mördarna kommit till Sverige!

Låter den spännande? Läs den! :) Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0