Bokmal

Nu kom vi precis hem från landet. Gjorde väl inget av det jag tänkt: sola, bada, jogga...

Nej, jag satt ute (ibland i solen, men mest i skuggan) och läste bok. Jag har läst boken "Död tills mörkret faller". Köpte den när vi var på Arlanda innan vi åkte till Dahab och läste ut den idag. Det har väl inte gått så fort (Emil läste t.o.m. om mig när jag satt o sov på flygresan hem) men jag gillar inte att stressa genom en bok. Dessutom läser jag inte så ofta, Emil lånade den och i just det här fallet visste jag ju hur boken skulle sluta eftersom jag tittat på serien på TV.

Boken är helt okej och jag kan nog tänka mig att läsa resten av böckerna, men inte än på ett tag.


Antar att de flesta känner igen den :P Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0