Sökfel snälla!

Det är underbart när man sitter hemma och är sjuk och man får ett mejl av sin lärare där hon skriver att man borde gå och söka upp henne eftersom att "enligt urkund" är 20% av ens betygsavgörande slutuppsats avskriven från icke-nämnbar hemsida. Vad fan är problemet!?!? Jag satt med den där jävla uppsatsen i 2 veckor och mina källor gav mig knappast mer än två årtal. VADÅ AVSKRIVEN!?!?!?! Jag fick tillslut tag på henne och hon sa att det verkar som att jag har kopierat 1½ från 5 olika sökställen. 2 av dem från hemsidor som listade olika läkemedel. Helskumt! Verkligen roligt att ta tag i när man mår dåligt...

Hej så länge!


Kommentarer
Wille

åh men det där händer mig också:S så fort man citerat minsta lilla grej (OCH skrivit det inom sitautionstecken OCH gett referens genom fotnot) står det ändå att man koppat typ en fjärdedel av uppsatsen... sen hjälper det ju inte om läraren som du verkar ha är född på Bronsåldern ;)

2010-01-29 @ 11:12:40
URL: http://essayskirts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0