Första inlägget 2010

Och det är den 5e januari. Vart har jag hållit hus? :P Jag har inte varit ute på internet på hur länge som helst. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort ens! xP Haft det helt underbart ungefär.

Emils inlägg förklarar väl hur perfekt vår 2-årsdag var skulle jag tro. Magisk! Jag skrev ett inlägg till till honom med som ni kan kolla om ni vill. Jag och mina känslor... kolla!



Nyår firades hemma hos en av Emils kompisar och det var verkligen trevligt! När vi kom hem på natten delade vi på en hummer ^^

Vi har ju även fått valpar nu! På nyårsafton klockan 4 på morgonen började Candie att valpa och klockan 12 på dagen var det klart. Då hade vi fått 4 friska valpar, 2 tikar och två hanar. De är det sötaste som finns!



Emil har varit här sedan vi kom hem på natten till nyårsdagen, men han åkte hem igår efter att vi med Ragge och Linnea var och såg Avatar på bio. Det var en ruskigt bra film måste jag säga! Helt underbar! Den är helt klart Top 10! Kommer kanske på 6e plats eller liknande. Har träffat Linnea ganska mycket under lovet. Men imorgon åker hon tillbaka hem till Linköping... kommer sakna henne! Blir att åka ner och hälsa på :D

Idag har jag varit på manikyr för första gången och jag är sjukt nöjd! Fick naglarna fixade av en väldigt schyst tjej och vi snackade på och jag hade det mycket trevligt. Kan inte sluta titta på dem :P Haha! Men nu måste jag plugga... det har jag skjutit upp hela lovet (som alltid) och jag börjar ju faktiskt skolan igen på tordag. PISS! Saknar Emil! <3

Tänk att det är 2010, redan! Nytt år, 10-talet! OMG :D Studenten väntar runt hörnet :P
Hej så länge!


Kommentarer
Malin

Söta flicka! Och söta valpar!!!! Måste komma och gulla! Aaah!

2010-01-05 @ 22:22:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0