Dagens Sanning

Även fast det ska bli roligt at flytta så kommer jag verkligen att sakna min familj när jag flyttar. Och jag kommer verkligen att sakna mina underbara hundar! Men en grej som ska bli riktigt skönt är att slippa gå ut med hundarna när det är dåligt väder. Slippa att tvingas gå ut med dem när det ösregnar, som nu, och som det har gjort nu många dagar i streck :P

Jag kommer njuta när jag sitter i min nya fina lägenhet och höstregnet vräker ner och jag vet att nån i min familj måste gå ut med hundarna och jag slipper :P Haha!

Fast om jag får gissa kommer jag få sitta hundvakt många gånger iaf...

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0