Allt på en gång

Jag vet inte vad som hände, men plötsligt blev jag superstressad! Tänk att det jag hoppats på i flera, flera månader händer under de sämsta av tider! Jag har fått JOBB! Stort tack till Mästarn för det och jag blev så himla glad! Men så kommer det där andra... livet är i vägen!
  1. Studentlivet på universitetet väntar runt hörnet och jag måste registrera mig, fixa en massa kort och annat sånt som jag inte riktigt vet hur man gör.
  2. Lägenheten får vi om snart två veckor och den ska inredas och flyttas in i.
  3. Eventuella planer att åka till Öland med Emil och hans föräldrar.
Samtidigt som det här ska jag alltså på inlärning. Hur ska det gå till? Blir det Öland måste jag nog stå över, eller ta bussen hem tidigare. Att få ihop allt känns lite omöjligt och jag tror att jag måste ändra mina planer. För jag SKA ha det här jobbet, det är det inget snack om, för det vill jag! Men jag avskyr att ändra planer... verkligen avskyr! Speciellt när allt är saker som jag vill och måste göra.

Vilka problem. Jag klagar över att jag har för mycket roliga saker framför mig... men vart ska man klaga om inte i ens egen blogg :P

Ska gå igenom min kallender nu.
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0