Lov!

Hej alla!

Mitt påsklov har börjat och idag åker jag till landet. Ser fram emot några lugna dagar i norrtälje och hoppas att jag hinner med att både skriva projektrapport och ge mig ut och springa minst en gång :) Får se hur det går, men man kan ju alltid försöka få det att gå ihop. Ska även bli trevligt med lite påskmat och påskgodis ^^ Påsken är väl bland de tråkigaste högtiderna iofs, men har ändå ganska mycket påskkänsla i mig just nu! Det kom smygande igår då det var påskmiddag med hela klanen A. Då bjöds det på god mat och alla fick sedan varsin påskägg. Väldigt gulligt, tack så mycket!

Hoppas att ni andra också får en bra påsk!
Jag kommer hem från landet igen på måndag, så vi hörs igen då.
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0