Fröken 98% Värdelös

Jaha... gick till mina 20 butiker idag och kollade hur det såg ut inför sommaren. Avslag överallt. Nästan alla sa att de inte tar in några personer över huvudtaget. Ljusglimten kom från den näst-sista butiken som jag gick in i. Där kan de KANSKE behöva en persone extra till sommaren! Jag hoppas verkligen att jag kan bli den där "kanske" som kommer få jobba väldigt lite i sommar... Men i övrigt känner jag mig mest oönskad och värdelös! Nåja, you can't blame a girl for trying!

Hej så länge... :'(


Kommentarer
Mästaren

Tjo! Då tar vi det till nästa nivå. Dags för vården. Serviceboenden. Hemtjänst. Vare sig du vill eller inte. Men jag TROR att de har en plats, just för dig!



Våga våga, och våga fråga. Mig kanske, jag svarar så gott jag kan! :)

2010-04-06 @ 18:02:35
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/
Sara

Många dörrar kvar att testa med andra ord! Men jag tror att jag har fått nog av nedslag för idag... Nya tag kommer en annan dag, och när den dagen kommer lär jag banka på din dörr! :)

2010-04-06 @ 19:25:45
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0