Dags att tigga igen...

Nej, jag har inte fått något jobb och inte heller hört någonting om jobb på väldigt länge, så imorgon är det nog dags att ta en vända och se vilka butiker som har glömt bort mig... Usch vad jobbigt det här är!!! Jag blir så sur på dem som hela tiden gnäller om att de måste gå och jobba. VERKLIGEN "STACKARS er som har ett jobb när det är så himla svårt att få och för att ni får en härlig summa pengar varje månad att röra er med! Det är fruktansvärt synd om er!" Och jag vet att jag inte har en aning om vad ni går igenom på en arbetsdag, men kan jag inte få chansen då iaf?! Jag VILL jobba, göra lite nytta, och visa vad jag går för! Varför kan inte det få komma fram?

Önska mig lycka till imorgon, håll tummarna för att jag inte springer hem gråtande efter 6 nedslag...
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0