VILL INTE!

Vill inte gå till skolan imorgon! Jag vill inte!!!

I fredags var jag på Kreta! <3 Nå, Emil tog med sig Kreta hem till mig ^^
Jag möttes av underbara dofter från köket när jag steg in i Emils hall. Han hade ordnat en underbart god middag alla Kreta åt mig <3 Det var hur mysigt och gott som helst. Prrr! Vi fick trevligt sällskap av Gunilla och Sven när vi ätit klart förrätten också. Även om det blev mycket mat, så var det ännu mer att dricka, ouzo bl.a. och resulterade i ett världsrekord som kommer bli svårt att slå...

Vi tvingade oss upp ur sängen vid kvart över två på eftermiddagen, och sedan mådde jag illa heeeela dagen. Jag kunde varken behålla vatten eller mat och jag var så trött. Klockan 20.30 lyckades jag med viljestyrka äta en hel cheeseburgare från McDonald. Sedan somnade jag på sängen klockan 21 och sov i två timmar. När jag vaknade gick jag och Emil ut med hundarna och den friska kvällsluften gjorde mig gott. Jag lyckades äta en burgare till innan det var sovdags. Emil mådde inte så bra han heller, men han mådde lite bättre än vad jag gjorde och var hur gullig som helst! Tog hand om mig <3 Jag är så lycklig över att jag har honom!

Idag gick vi upp klockan 9 då hundarna behövde gå ut och så har vi bara haft det mysigt. Så... jag VILL INTE gå till skolan imorgon. Jag är inte klar, behöver en dag till... Vill vara på Kreta mer! Hade det inte varit en underbart mysig kväll i fredags så hade det inte varit värt att bli bestulen på hela lördagen. Men nu var allt perfekt och jag vill vara kvar på Kreta. Nåja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller vad är det man säger? Det kommer ju en ny helg om bara 5 dagar <3

Vad har ni gjort i helgen?
Hej så länge!


Kommentarer
Dr Mys

Du slapp visst gå till skolan, men kanske inte så du tänkt dig... krya på dig älskling!

2009-09-07 @ 12:34:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0