Härligt!

En helt vanlig skoldag idag...

Idrott börjades det med, TENNIS och SPEL, och jag var med även fast jag varit sjuk (är det lite fortfarande) Det var kanske inte det bästa och jag fick ta det lugnare någonstan i mitten för att jag blev trött, ni vet som man blir när man är sjuk- "Krypa ner under ett varmt täcke och sova i massor med timmar för att man inte klarar av att hålla huvudet upp själv utan att bli yr trött". Men vad gör man inte för att visa Gympa Ulla att man är pepp? Jag har dessutom inte varit med på en enda idrottslektion hittills pga. Friends mm. så jag kände att det var nödvändigt att visa framfötterna!

Sedan fortsatte dagen med NKB, som faktiskt är roligt helt plötsligt (What?!) och jag gjorde 20 uppgifter :D, och sedan var det religion där vi håller på med hinduism. Vi hade lite redovisningar om olika Gudar och det är faktiskt intressant! Shiva, Lakshmi, Kali, Ganesha, Parvati, Brahma, Vishnu... man kan några xD

Därefter var det ensemble! Även om vi inte gjorde så där jättemycket, kändes det som att vi kom ett till steg närmare en perfekt konsert med Jesus Christ Superstar - låtar :D Det är roligt och nu kan man verkligen släppa loss i gruppen. Alla var glada idag och positiva. Changes my water into wine - inga problem! ;)

Inget har varit fel idag, inget!

När jag kom hem gjorde jag läxor på en gång, för man pallar ändå inte att göra det på kvällen, och när pappa kom hem gav vi oss iväg och övningskörde som gick apbra idag! Jag "fick en guldstjärna"! :D

Nyduschad och fräsch, nu ska jag läsa och sedan sova! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0