Röda kinder

Ja... ibland behöver man bryta ihop lite. Jag fick ett lite infall bara, känslan av att vara totalt värdelös. Det är tur att man har folk som bryr sig och peppar en i de stunderna! Tack! <3

Idag träffade jag Linnea :D Det var för länge sedan vi sågs! Men jag tycker att det är bra att vi fortsätter att hålla kontakten även fast hon flyttat till Linköping. Hon dök upp här efter Idol och åkte precis upp till sig. Vi pratade om pinsamheter som hänt nu den senaste tiden och gamla minnen. Vi skrattade något enorm mycket och jag känner mig alldelles varm i ansiktet och är hur glad som helst! Underbart :D Nu kommer vi inte ses igen på ett tag, troligtvis :( , men ska väl bli av i början av oktober, GILLART!

Nu ska jag snart sova. Hej så länge!

P.S. Övningskörde idag. Började inte så bra, men efter tidernas värsta parkering skärpte jag till mig och körde sedan som en Gud ;) :P D.S.


Kommentarer
Linnea

Haha vad söt du är! :) Ja det var roligt, jag får hitta på en massa nya dumheter här nere som jag kan skvallra om nästa gång vi träffas ;)



Och så fort jag kommit till rätta i lägenheten så får du komma ner och hälsa på :D

2009-09-23 @ 23:12:44
URL: http://twerds.blogg.se/
Linnea

Haha vad söt du är! :) Ja det var roligt, jag får hitta på en massa nya dumheter här nere som jag kan skvallra om nästa gång vi träffas ;)



Och så fort jag kommit till rätta i lägenheten så får du komma ner och hälsa på :D

2009-09-23 @ 23:13:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0