Resultat?

Okej... nu känner jag verkligen att jag vill sluta skolan! Jag behöver VERKLIGEN en ny miljö och jag vill göra något nytt! Det här håller inte längre. Jag kanske är lite extra känslig just nu, men jag börjar få nog av skiten. Jag ska vara ärlig, tårarna var inte långt borta idag. Jag blir så trött på... allt... alla... Jag undrar vad som kommer att hända, om något kommer att hända. Jag kan bara hoppas på en förbättring, men jag vet inte. Jag är hur som helst klar med skola! Jag vill bara få mina betyg och sedan skrapa ihop mitt liv och leva precis så som jag själv vill, utan några som helst begränsningar eller krav. Jag ska inte hållas tillbaka av andra eller bli påverkad av andra. Jag ska inte göra sånt som jag inte vill och framför allt inte fortsätta låtsas som att allt är okej!

Hej så länge!


Kommentarer
Malin

Snuttan då, att jag inte ser när du mår dåligt :( Du och jag borde ta och sitta och dricka varm choklad och bara vänta på den fina framtid som väntar oss. Jag vill också bort. Jag är så dödligt trött på att som har med skola att göra.

2009-09-28 @ 18:13:59
Maaaalin

Ah ja, det där var från slarvpellan själv, alltså.

2009-09-28 @ 19:07:13
Anonym

Men jaha, är det bara jag som inte ser mitt namn? :P Jag börjar bli virrig.

2009-09-28 @ 19:07:46
Sara

Jag ser att det är du vännen :) Bara att du är anonym på själva bloggen. Men tack! Ja, vi borde trycka varandras händer och be varann att sitta ner ;) Likt Romeo Olsson <3

2009-09-28 @ 21:20:46
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0