Imorgon smäller det!

Ja... det är ju inte den 25e... men nog är man kung imorgon asså :D ÄNTLIGTEN kommer studiebidraget, alla dessa fattiga veckor och nu kommer pengarna att trilla in på kontot igen. Känns väldigt bra att jag kan börja fylla på mitt sparkonto nu igen, efter alla uttag under sommaren. Sedan kanske det inte blir så jättemycket sparande just i oktober, men iaf. Jag har en lång list med saker jag vill/behöver köpa och vissa saker vill jag egentligen köpa redan imorgon ;D Men, månaden är ju iaf 30 dagar. Man ska inte smälla alla pengarna på en gång. Men ska ju kunna leva lite. Men blir nog lite fika och utgång känner jag. För jävla dyrt helt enkelt! Men blir kanske lite lack, småprylar och smink. Vi får se :) Är hur som helst väldigt shopping-sugen!

Hej så länge!


Kommentarer
Linnea

Har du pratat med min mamma!? Akta, hon biter. Men det är så sant som du säger, jag kommer inte hem i helgen. För på fredag kommer mams ner för att hjälpa mig flytta in i nya lägenheten :D Så du får komma ner och inspektera sen ;)

2009-09-29 @ 21:01:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0