Hur gick detta till?

Jag är hemma och sjuk :S Det var inte alls så jag ville ha det! Jag var bara gnällig och så kan jag inte gå upp på morgonen för att jag är sjuk. Igår nös jag hela tiden och var väldigt snuvig, så jag kunde inte sova på hela natten och sedan sa mamma att jag inte fick gå till skolan... Hon tyckte att jag verkade vara för dålig! Undrar hur jag kommer att göra imorgon. Jag kommer fortfarande inte överens med min näsa, och är trött och sliten, men annars är det bra. Ingen feber precis. Vi får se :) Har inget i skolan att göra heller... Jobbigt att vara sängliggande!

Hej så länge!


Kommentarer
Linnea

Usch! Stackars dig, hoppas du kryar på dig. Men det är bättre att stannna hemma och försöka bli frisk än att kriga sig igenom skolan och vara halvsnorig. Då håller förkylningen bara i sig längre. Drick massa thé och kolla på en bra film!



Stor kram till dig :)

2009-09-08 @ 09:51:25
URL: http://twerds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0