Ego

När man inte har en kamera blir det inte så mycket bilder som man önskar. Men idag på morgonen insåg jag att jag var ganska nöjd med mina klädsel och var pigg och glad. Så när jag såg pappas kamera ligga på bordet i vardagsrummet och jag hade 10 min på mig innan jag skulle gå till skolan passade jag på... Var så länge sedan som jag tog ego-bilder :P Haha! ALLA gör det ibland, det vet vi :P Och det var roligt att ta bilder, bra kläddag och allt :P



Helbild



Boots till det såklart :D Gillart!

Emil kom hem till mig senare idag och då blev ju även han trackad med kameran :) Älskling!



Emil åkte hem för snart en timme sedan :( Men vi ses igen på fredag! Vi ska vara kattvakter åt Emils bror i hägernäs. Ska bli kalas! :D

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0