ARG och LEDSEN

Tog mig 25 minuter att gå hem från gymet idag, när det i vanliga fall tar 3. Blev fördröjningar pga lite välbehövda vansinnesutbrott.

Som att:
  1. Stampa i marken så hårt som möjligt
  2. Sparka på kottar
  3. Sno en spark och åka en sväng innan jag ställde tillbaka den
  4. Sparka en fotboll som jag hittade så hårt jag kunde i ett träd
  5. Slå rekord på 50 meter
Allt för att kunna le när jag kom hem.
Om det bara var en engångsföreteelse vet jag inte, om inte så var detta sista gången!

Hej så länge...


Kommentarer
Wille

!!!

låter inte roligt, men vansinnesutbrott är välbehövliga ibland, känns otroligt nice när man fått skrika och slå en stund :D

2009-09-04 @ 16:41:05
URL: http://essayskirts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0