Dags för jullov snart?

Inga inlägg på ett tag, jag vet, men jag har faktiskt inte tagit mig tid att blogga, utan PLUGGA! Men snart är det fan slut på det! :P Mitt i bakande av glögg-snask, adventsstjärnor och bjällerklang får man inte riktigt lust att ta fram KuHi-boken (även fast jag gjort både eng. och sv.) utan hellre går på lov! Inte långt kvar! <3 Vill ha jul!!! Men var är min snö? December-månad på tisdag och ingen snö... det är hopplöst vad vintrarna är snölösa! Men, det var ju snö på jul förra året, man kan ju inte begära för mycket... BLÄ!

Helgen har varit underbar med Emil! Imorgon har vi varit tillsammans i 23 månader och jag tror att jag aldrig har varit såhär kär! <3 Allt är perfekt! Vi har myst och mått bra tillsammans! Igår var vi på "modell för en dag" med Sara (Tack för att du valde att ta med oss) och Ragge. Det var oväntat roligt! :D Har aldrig gjort något sånt här. Vi fick ta med 3 olika out-fits och där blev vi sedan sminkade och fick ta runt 70 bilder i olika miljöer. Ruskigt roligt och det blir ju en otrolig ego-boost. Jag gick hem med rubbet! Haha! xD Jag hade ju råd, vad har jag annars sparat till i alla dessa månader? Jag är supernöjd! Ragge och Emil köpte också alla sina bilder.

Hoppas att alla ni också har haft en bra helg och har det mysigt på första advent!

Puss och hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0