Vad händer?

Nu har jag varit riktigt duktig och faktiskt gjort väldigt mycket i KuHi. Imorgon på håltimmen ska jag och P-Sara plugga in det sista inför onsdagens prov och redovisning. Med tanke på mitt arete idag så kommer det bli lätt :D Känns bra!

I övrigt känns det INTE BRA :O Jag fattar ingenting... känner mig till och med sämre. Jag är varm och känner mig öm i hela kroppen. Jag har druckit vatten, tagit alvedon, sovit, men inget hjälper. Har jag ärligt blivit sjuk? Inget stress-fel eller så, utan sjuk?! Feber har jag inte än, så hoppas att det går över fortfarande. Stanna hemma är inget alternativ. Dödens vecka närmar sig... Vi säger såhär mina vänner. Jag försöker inte ens plugga mer just idag och tar en kaffe och en kaka. :) Ska se ett avsnitt vänner med kanske? Emil ringer nog snart <3 Då känner jag mig alltid bättre <3

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0