Nu kör vi!

Träna, träna, träna!!!!

Okej, man ska ha en sund syn på träning, men jag är fett pepp! Nu är det dags att börja köra hårt och jag är ganska nöjd med hur det startade ;)
Igår var jag och P-Sara på friskis. Vi var där i god tid, vi skulle köra det alltid lika fullbokade danspasset och ville inte missa denna gången. Såå... var väl där en halvtimme innan och satt och pratade. När det sedan skulle dra igång visade det sig att ledaren hade tagit med sig medelpass-skivan istället för dans-skivan. Trist! Så istället för att dansa, som vi sett fram emot, fick vi köra ett medelpass. Det är väl okej, men var inte samma sak. Men vi gav järnet där med såklart. Och efter brevet om mönstring så var jag extra hård mot mig själv. Jag vägrade göra en "halv" sit-up eller inte ha stålsatta, raka armar. Blev ju då gaaanska jobbigt! För att få mig att inte tänka på hur jobbigt det var sjöng jag med i låtarna :P Det fungerar faktiskt jättebra. Efter ett tag såg jag tom att P också gjorde det xD Trevlans!
Idag spelade vi curling med klassen i 2.5 timme också :D Det är så roligt, men jag är inte jättebra... tyvärr. Slog i knät ganska många gånger och har redan ett stort blåmärke. Men som att det stoppade mig :P Körde hårt. Vann inte men det var tjejerna mot Ulla, vad kan man göra? ;)
Imorgon blir det att gå till gymmet direkt efter skolan. Ska även plocka fram cykeln i helgen, om du hjälper mig Emil som du lovat, och börja cykla till skolan. Det tror jag blir asbra! NU, ska jag slappa en stund. Man måste göra det med, tro det eller ej :)

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0