Dator-uppehåll

Det är faktiskt så att detta är första gången på tre dagar som jag slår mig ner framför en dator här hemma. Tittat in när jag varit i skolan, men inte här hemma faktiskt. Känns ganska konstigt, men samtidigt bra. Man överlever :P Och det har faktiskt varit så att jag kännt mig mer TV-sugen.
Och så har jag ju tränat som ett as! Träningsvärk så det skriker om det idag... min första träningsfria dag sen i söndags. Haha! :P
Har varit mycket plugg med, folk fattar nog vad jag menar när jag säger "Jävla MATTEPROV!" Gick väl helt okej egentligen, men jag hatar att liga på gränsen... att precis missa målet. Men vi får se, vi får se.
Har köpt 4e boken i Twilight-serien nu iaf :D 4e och sista!!! "Så länge vi båda andas" Jag är lyrisk. Men ska försöka hålla lite längre på den, så att inte all sidorna går åt på en helg :P
Sen jag kom hem har dagen varit väldigt bra! Läst 100 sidor i min bok och sedan har jag bara haft en lugn kväll med mamma. Männen i familjen var borta idag så vi hade en god middag själva och pratade, blev efterrätt med och GOTT kaffe till kvällens Let's Dance xD Så ska det vara asså. Har inte haft en kväll med bara mamma (och hundarna) på jättelänge och var faktiskt mysigt. Tror att hon var väldigt glad över det :)

Haha, nä nu ska jag gå. Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0