Upp som en sol, ner som en... ja

Man ska aldrig underskatta en lång, härlig dusch! Det kan vara så himla härligt och såväl smuts som bekymmer spolas bort :D Jag var inne i badrummet länge och använde ett av mina favorit shampoon. Jag kände mig helt enkelt fri när jag kom ut i vardagsrummet, med håret i en handduk. Ni vet, när man har som en turban xD

Och så börjar jag och mamma diskutera bröllopet som familjen ska gå till på lördag. Vi började prata om klänningar, klipptider mm och så lägger sig pappa i. Det blir ALLTID så himla mycket tjafs så fort något över huvud taget händer i vår familj och pappa är oftast den som blåssar upp allt mer än nödvändigt! Jag försöker ta till ton och reda ut saker och ting, med ett litet sarkastiskt skämt vid sidan av och så säger pappa:
"Men GUD vad du håller på! Vad är det med dig? Lugna ner dig!"
Precis det jag bara AVSKYR när någon säger till mig! DÅ taggar jag till! Men han hann gå, muttrande "Jag ska då aldrig komma med en åsikt igen, men i min värld har ni inte en jävla koll på någonting!" Här sitter jag nu, irriterad som fan! Men idag blir det inget världskrig iaf. Det är väl bra. Vi bråkar inte mycet här hemma, men när vi gör det blir det ofta stort. Det slapp vi nu just för att jag sitter här och skriver av mig. Helt ologiskt inlägg? Vetefan...

Folket är trötta efter midsommar. Jag med! Imorgon ska jag fan ta tag i bröllops-grejerna som ingen annan! VISA ALLA!!!

Hej så länge!


Kommentarer
Anonym

2009-06-22 @ 00:11:33
Han me koll

Lustigt namnval som jag just skickade ett tomt inlägg... men jag vet iaf vem som är bäst i världen! :D <3

2009-06-22 @ 00:12:23
xoxo

det fixar sig ska du se, sarus(arna)har ju koll;D

puss

2009-06-22 @ 00:55:39
Sara

Mm, vi har koll och kirrar allt. ^^

2009-06-22 @ 15:56:59
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0