Möhippa

Idag ska jag och mamma iväg på möhippa. Mamma har en god vän sedan många år tillbaka och nu ska hennes dotter gifta sig. Bröllopet är nu på lördag och familjen, alltså även Emil, ska gå. Kommer nog bli riktigt fint och roligt. Jag har ju blivit ombedd att sjunga några sånger. Nervöst, men roligt!
Nå, möhippan kommer att börja runt 17.15 hemma hos Annas moster. Bruden är såklart ovetande om detta (förhoppningsvis!) och vi ska överraska henne och spöka ut henne. Sedan blir det middag på någon restaurant i Gamla Stan och sedan utgång. Jag bara hänger på! :D Blir trevligt, och gott med en drink! Var länge sedan nu.

Nåväl! Hoppas jag kommer på vad jag ska ha på mig!

Hej så länge!

P.s. Tack Emil för ditt fina gästinlägg! Du är så söt! ^^ D.s.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0