Inte som planerat

Helgen blev inte som planerat. Har inte lust eller tid att skriva utförligt...
Fredagen var trevlig! Alla studenter var så himla glada och det var riktigt roligt att sjunga och spela! På körlåten skrattade folk, på ensemble-låten "I´m so exited" så ställde sig alla upp och dansade, sjöng med och jublade! På sambatåget blev folk som galna och hade hur roligt som helst, inte bara oss att tacka men iaf. :D Sedan att spela samba i 45 min i streck var ju en annan sak. Väldigt roligt, visst! Men jag fick kramp i höger underarm, frös en hel del och gick ont i öronen! När vi slutade kändes det som att jag var under vattnet. Det var helt stängt för öronen. Det man hörde var hur de andra i tåget SKREK "Det var sjukt roligt!" "En gång till!" Haha! ^^ Klas var jätteduktig! Lärarna verkade också nöjda med vår insatts för dagen.
Sedan hämtade Emil mig och jag åkte till honom. Vi hade en jättemysig helg! Jag skulle åka runt fyra för att åka med P-Sara hem till Lenti på fest. Skulle bli så himla roligt och humöret var på top! Det är konstigt när allt bara kan vända om så fort... Jag blev kvar hos Emil pga krisen och han tog hand om mig. I timmar satt han och höll om mig, vi tittade på tv och åt en halv Paradis-ask. Jag kom hem idag runt fem och är fortfarande i lite kris, men så länge jag tänker på annat så är det lugnt. Jag kan vara lugn! Emil var verkligen bäst! <3 Jag har till och med pluggat väldigt bra, inte bara för att tänka på annat, men främst det. Matteuppgiften är gjord och allt.

Nu får det vara bra. Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0