Hundarnas hemsida

Åh! Detta är så roligt! :D
Jag och mamma har pratat länge om att fixa en hemsida för vår kennel. En hemsida där det blir lite bilder på hundarna och information om nästkommande utställningar och valpkullar. Egentligen så var det datorexperterna, männen i huset, som skulle göra det där. Men när det har gått år av tjat och ingenting har hänt så tröttnar man lite...
JAG tog saken i egna händer och sa till mamma: Men hallå. En blogg fungerar väl skitbra för något sånt! Och det är dessutom mycket lättare att göra! Mamma gillade idén och nu är det på gång. Att man sedan har underbara vänner som vill hjälpa till med design är ju bara guld! Linnea började fixa med det efter bara en dag. :D

Jag är glaaaad! Jag tycker att det är så gulligt! ^^

Hej så länge!


Kommentarer
Linnea

Yay ^^ Men sara har ni gjort en blogg än? Gör det, och så langar du mig lösenordet och användarnamn så går jag in direkt där och fixar?

2009-06-03 @ 08:48:51
URL: http://twerds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0