Helg utan dator

Första gången vid dator sedan i fredags nu. :) Har varit trevligt att göra lite annat.

Bröllopet i Lördags var ju hur fint som helst! Jag lyckades till och med prata lite med amerikanerna, även om det blev lite garv ibland när man sa fel och inte hittade de rätta orden. Men hallå, jag var inte ensam och inte sämst. Man gör ju så gott man kan och de engelsktalande gör det ju inte svårare för en precis. Trevliga allihopa! Var fint klädd och hade en fin man vid min sida nästan hela tiden! Maten var god, trots de små portionerna... många roliga och fina tal. Mamma höll ett jättebra precis innan jag sjöng en låt till brudparet. det gick bra, säger folk, även fast jag var nervös. Kändes bra med ärligt talat. Jag sjöng tre låtar till senare på kvällen. Under dansen. Det gick ännu bättre! Bandet var hur duktiga som helst och det var så tydligt att de visste vad de gjorde. De följde mig i allt jag gjorde och hjälpte mig på ett vis bara proffs kan. ^^ Jag fick dansa med min mysman med! <3 Till den där mysiga låten som är med i "Skönheten och Odjuret" bland annat. Jag blir ju bara mer och mer kär i den mannen hela tiden! Allt var perfekt! Hemma på Resarö kl. 3 exakt.

Båda igår och och idag sov vi länge, till klockan 1 respektive 12. Vi har varit ute i solskenet en del. Både för att riktigt pressa på gräsmattan och sedan gå och bada och jobba. JAG har klippt gräsmattan och känt lite på yxan då Emil huggit ved. Så är det med det :D Vi var även ute och sprang igår, jag och Emil, och han pressade mig hårt! Egentligen var det nog jag själv... Jag är inte lätt att tampas med när jag är trött, svettig och irriterad. Emil sa lite saker som jag tolkade på "mitt" vis och ja... på den vägen var det. Kutade som en galning upp för sista backen och ökade de sista 50 meterna till huset och var död sen... Han var både nöjd och stolt :D Jag med...

Nu vankas det dvd och sedan dusch för det kommer lite folk :)

Puss och hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0