För många ord om kärlek?

Hundjävel!  Ofta jag har kallat dig söt?! Okej... Astro, du är min prins och älsklingsvalp, men just nu tycker jag inte om dig!! Inte alls! Jag skulle inte kalla det krig, för du fattade ju inte vad du gjorde men vafan.

Jag kan berätta att just nu har jag en vanställd och uppsvälld högerhand med några härliga bithål. Det gör ont, är ömt och bulltar...

Idag när jag och mamma åkte ner med våra tre hundar i hissen hände en liten olycka. Astro, stjärnan eller boven kalla det vad du vill, tycker om att bitas. Han biter i stolsben, fötter, allt han kommer åt inklusive de andra hundarnas halsband. Så, han var på Toffie och bet på hennes halsband. Han lyckades dock bita henne i halsen så att hon skrek till och så fastnade han själv med hela jävla käften i hennes halsband. Toffie håller på att kvävas och Astro hugger vilt omkring sig och skriker i panik. Candie blir livrädd och mamma försöker hålla i henne så att hon inte ska fastna i hissen och JAG försöker sära på de övriga två hundarna. Det ekar av hundskall i hissen och livrädd som man är tänker man inte på sig själv. Jag får handen mellan Astros sylvassa tänder ett flertal gånger innan det hela är över...

Hundar må glömma sånt här fort Astro, men JAG gör det inte! Stackare <3

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0