Dan före dan

Sitter i nyköpt tröja och myser! ^^ Ska snart sova/läsa. Har blivit för lite sömn... man snart, på LOVET, då ska det sovas! Lovlovlovlovlovlov!!! Vill ha nu! :D Gillar att jag kommer få 6 slutbetyg nu och att jag kommer få MVG i 5 av de slutbetygen. VG i det 6e. STOLT! Jag gillar dessutom att jag och P-Sara var duktiga och lyfte lite tunga grejer på gymmet. Jag visade runt lite och berättade för Sara hur maskinerna fungerade. När vi kom till de fria vikterna visade jag Sara hur jag brukar göra... (Emil har lärt mig allt jag kan <3 ) ... och då frågade en kvinna där om det var bättre att göra på mitt sätt än på det viset som hon brukade göra. Haha! JAG fick tipsa! Hon tyckte att jag verkade ha koll! Jävligt trevligt :D

BRA dag med andra ord! Mer en annan gång.

IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!!!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0