10 dagar kvar

I sommar ska jag:

  • Fira 1½ år med min Emil <3<3<3
  • Jobba! På ett eller annat sätt!
  • Övningsköra som fan
  • Plugga körteori
  • Träna regelbundet - styrka, kondition, core, you name it
  • Fira midsommar på landet som vanligt med släkt och familj
  • Gå på möhippa
  • Gå på bröllop och även sjunga
  • Vandra över Öland med Emil
  • Fixa TK-träff på landet
  • Ha tjejkväll med P-Sara och Wille (Födelsedagspresenterna får inte glömmas bort!)
  • Få igång kennelbloggen på riktigt
  • Gå på Gröna Lund med dem som vill
  • Lära mig att spela lite gitarr
  • Komma på ett projektarbete
  • Läsa Twilight-böckerna på engelska
  • Motionera med Candie så att hon kommer i bra form
  • Ha besök av Malin eller åka ner till Växjö och träffa henne
  • Vara någonting i Skeppevik?
Detta är det jag kommer på just nu på rak arm att jag ska göra...
Längtar! :D



Bjuder på den!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0