Mina egna små demoner

Vilken jävlig eftermiddag... inget blir som jag vill eller tänkt.
Men nu vet jag iaf, får smälta det så gott jag kan.
Jag är en börda och odåga för alla omkring mig och jag borde sluta göra så gott jag kan.
Jag har helt enkelt ingenting att ge, en hemsk person som borde hålla mig borta.
Då är alla som gladast...
Ibland tror jag inte att det spelar någon roll om jag är med eller inte. Luft hörs mer och är roligare att ha som sällskap.

Varför jag? Varför inte...

Mår kanske bättre imorgon.
Förlåt...

Hej så länge


Kommentarer
maaaaaalin

Hej snoppis, du är bra, tro inget annat!

2009-07-08 @ 00:30:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0