Fynd

Hm... alla har väl överfulla lådor? Det kan inte bara vara jag... Nåväl, jag rotade egenom en av dem idag för att se vad som kunde slängas utan ångest så att jag skulle få lite mer plats. Som alltid har man ju sparat en massa skit, som gamla kvitton (ifall man köpt en present som var fullständigt icke uppskattad) eller pennor som inte fungerar längre mm. Bland alla lappar så hittade jag något som gjorde mig lite glad. Efter förra årets kallender som vi fick med skolan hade man fått ett kontantkort från Parlino. Ett fullt fungerande kort :) Iofs var erbjudandet på 200 kr förbi för länge sedan, men jag satte i kortet i en av mina gamla mobiler och den fungerade alldeles utmärkt :D Nu har jag en extra nöd-telefon. Säkert helt onödigt, men det skiter jag i! Denna kan man ju ladda med pappas bärbara laddare tom. Så, på den kan folk ringa till mig, och jag till dem om jag bryr mig om att ladda den. Kalasbra om jag får för mig att gå en vandring igen :P

Landet om 3 timmar. Härligt!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0