Avfärd

Imorgon börjar vi vandra. Tidigt! Så detta blir det sista jag skriver innan vi går. Vi ska vara tillbaka på torpet på måndag kväll, vi har gått halva vägen då, så blir väl ett inlägg på tisdag igen. Hoppas att ni kan vänta tills dess. Kommer att ha mycket att berätta tror jag ;D Nu ska jag packa om lite när Emil duschar och sedan ska vi sova. Upp tidigt imorgon ju och så börjar vandringen vid Långe Erik runt 9. Hoppas att ni inte tycker att jag är konstig som verkligen ser fram emot detta och tycker att det ska bli riktigt roligt! Bara jag och Emil tillsammans i flera dagar och prata och ta hand om varandra. Hur mysigt som helst i tält och laga mat mm. Prrr!

Nå, godnatt nu! Och ha det så bra! Vi hörs igen nästa vecka då jag kan berätta mer och kanske lägga upp lite bilder t.o.m

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0