Utgång

Så blev det ut trots allt :D Tänka sig! Att MINA föräldrar skulle gå med på att jag åkte till huddinge för att gå och se Karma Tree ha spelning. De är tom medvetna om att jag kommer bli hemma tidigast halv 1. Japp, det är sånt en trettonåring skulle bli mindre glad över... Men när det handlar om MIG är det typ första gången. Har aldrig sett Karma Tree spela, ska bli skitkul! Och de gångerna jag varit ute sent har det varit i tryggt sällskap, som med en vuxen eller Emil. Jag är mycket glad och tacksam över att mina föräldrar äntligen har börjat släppa taget, och att de börja insé att jag fyller 18 år om mindre än 3 månader. Bara det senaste året har det blivit eneorma framsteg. :D Hihi!

Men att min mamma är lite ängslig förstår jag. Tycker själv inte riktigt om att åka pendeltåg klockan 12 på natten. Har mina onda aningar om Tumba efter Dennis-tiden. HAHA!

Men nu är det så, jag ska ut! Med P-Sara och Wille. :D Fett med taggad! Sen vet jag inte vad jag ska ha på mig, men det lär jag väl komma på innan 18. Men det var väl det jag ville få sagt: UTGÅNG!

Hej så länge


Kommentarer
p som is sara

Gårkvällen va NAJS!

nu taggar vi för 6/2 ;D <3

2009-01-24 @ 14:02:44
Sara

Klart vi gör! :D Finalen kan man ju inte missa ;)

2009-01-24 @ 17:08:57
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0