Mys tack!

Så var det helg igen, som jag sa :D Och vet ni vad? Denna helgen ska jag BARA vara med Emil och mysa och ta det lugnt. En HEL helg! Annars är det alltid saker som ska göras och man har bestämt med andra, men denna helgen ska det bara vara jag och Emil som är med varandra, tar hand om varandra ^^ Ska bli helt underbart! <3 Han ska dyka upp här runt halv 6 när han slutat "skolan" och så har vi en hemmakväll här. Alla andra i familjen ska till landet som blir bara vi. Ska laga goood mat och sedan se film :D Imorgon drar vi nog till Emil. Men bara så ni vet ;) Jag är med mysmannen, stör inte! Haha, nä bara skojade! Är ju inte som att jag går upp i rök, jag har mobilen med. Glömmer aldrig mina vänner, även om jag är i en annan värld <3

BTW. Pratade med allas vår Arvid igår! :D Jätteroligt. Och vi ska ses på tisdag eftermiddag. Ska se om det är flera som kan tänka sig att dyka upp. Ska kolla runt :)

Hej så länge nu iaf!


Kommentarer
suzygay

jag vill träffa arvid!!!

2009-01-31 @ 18:01:58
URL: http://knowyouronion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0