Bokmal

Herre min je, kan knappt tro att det är sant!! Okej, jag läser inte! Inte min grej helt enklet, Jag älskar film och KAN film! Men nu, eftersom jag var nyfiken, har jag köpt en bok (första gången på sådär 5 år) och jag ÄLSKAR DEN! Kommer ha läst ut den till imorgon och då har jag bara ägt den i 6 dagar. SJUKT!!!! Det är boken som alla talar om "Twilight". Fast jag läser den faktiskt på svenska så "Om jag kunde drömma" :) Jag veeet att alla säger "GuUuUuUd, läs den på ENGELSKA för fan. Den är så hiiiimla mycket bättre då" Ja... visst, tjena. JAG LÄSER INTE, jag gör inte det och då tycker folk att jag ska ge mig på en bok på 450 sidor på engelska. Det skulle jag inte palla, eller så gör jag det, vet ej. Men hur som helst, jag läser den på svenska och jag är dundernöjd! Den är så tjejigt mysig :) Men jag tror nog att den går hem även hos killar. Jag måste ju erkänna att jag saknar Emil till 1000 när jag läser dock. Jag känner igen allt så väl, tryggheten, ömheten! Jag vill att han ska vara hos mig, ligga i min säng och smeka mitt hår när jag läser ^^ Är jag töntig? Hm... säker xD Men så är det <3 Älskar den mannen! Han är som min igen vampyr, fast... han vill inte dricka mitt blod xP

Haha, nu ska jag läsa ut boken iaf! :D Hej så länge! 
 
bok


Kommentarer
Claudia

Åh den boken vill jag också läsa!! :)

2009-01-31 @ 17:44:30
URL: http://claudiias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0