Allt annat är roligare

Haha... vad ska man säga? Jag är TYP klar. Typ klar med naturkunskapen, typ klar med samhället, har typ börjat plugga historia. Jag bryr mig... typ. Det skadar väl inte om det är lite halvdant. Ett halvdant arbete är bättre än inget arbete. Man måste inte alltid göra sitt bästa. Jag tycker att det får vara klart. Tror inte att det gör någon större skillnad för några betyg som ska sättas på tisdag-onsdag. Eller hur... :) Jag orkar bara inte. Klockan är ändå 11 snart. Jag har fått min semla och nu tänker jag lägga ner för idag. Låta min hjärna få en paus. Inget fel med det, eller hur?!

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0