Pigg och glad!

Oj vad härligt det var att träna idag! Var på danspass me P-Sara på friskis och svettis och det var asroligt :D Och man gav ju järnet måste jag säga ;) Jag är grym xP P med såklart. Men det är fusk, för hon dansar ju på riktigt ;O haha
Det var fett med folk och fullbokat en kvart innan det började. Jag kom 10 min innan :S Så... jag kom dit och fick se en skylt "Passet är fullboket" och blir fett ledsen... Snackar med en kille i kassan som förklarar vad skylten betyder: "Passet är fullbokat" LOJ. Han säger dessutom att man kan skriva upp sig på en väntelista ifall någon skulle ångra sig. Ofta det händer! Jag ger honom en blick och säger "Ja, visst. Skriv upp mig du då. Skadar väl inte". Jag går till Sara och säger att jag ska hänga i gymet en stund i stället och så kom jag på, lapparna man får när man drar kortet för pass och gym ser exakt lika dan ut! För er som inte vet så måste man lämna en sån jumpa-lapp när man går in på passen. Så, jag tar drar mitt kort, tar en gymlapp och följer med strömmen in i jumpa-salen. xD Haha! De kollar ju inte vad det står på lappen. Snacka om att jag var rädd för att de skulle komma på mig! Som att planka in på bio :P Haha! Men det gick vägen och jag fick njuta av roligt danspass!

Sökte jobb på ICA hägernäs idag iaf. I början verkade han tycka att jag var bara en ansökan till som han skulle lägga i högen bland alla andra. Men jag gav mig inte riktigt så lätt utan stannade en stund, pratade och ställde frågor. Det väckte absolut hans intresse. Så det kan gå vägen! Elias och Linda, och även Emil gärna, får lägga ett gott ord åt mig! :) Vill verkligen jobba i sommar! Eller snarare, jag MÅSTE jobba i sommar! Håll tummarna för mig :) Det är en svår tid för oss alla som vill ha sommarjobb ju ;)

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0