Måste sluta!

Okej, nu får jag skärpa mig! Nu är det andra dagen som jag är hemma och sjuk (måste vara hemma imorgon med om jag inte vill falla ihop och dö i skolbänken) och jag har läst 2/3 av boken :S Det är inte bra att läsa så mycket! Jag sover och läser, sover, läser och så rullar det på. Den kommer att ta slut ju... det är inte bra! Jag gillar första mer, det gör jag, men denna går tom ännu snabbare att läsa och jag vet varför. Haha, ja, det självklara faktum att jag bara ligger hemma istället för att skolan kommer ivägen är en anledning. Men den andra är "bättre" :P Nu ska jag väl inte avslöja för folk som inte läst den och faktiskt vill göra det, SÅ därför ber jag er att sluta läsa nu. (inget farligt, men iaf) Jag bara VÄNTAR på att Edward ska komma in i historien igen! Jag vill ha honom tillbaka!!! Visst, jag gillar Jacob men, men... inte samma sak! Han måste komma tillbaka... så därför stressar jag. Inte igentligen, men det är därför jag läser så mycket som jag göra. Jag vill att Bella ska träffa honom igen och han ska säga att han älskar henne, punkt slut! Annat går jag inte med på :P
Men jag har insett att jag har gått över gränsen, nu har jag läst fler sidor än vad det finns kvar och då blir jag ängslig. Löjligt! Men så känner jag och då är det klart dags för en paus. Som att skriva här :D Eller se ett härligt avsnitt av Two and a half men! Kanske två ;) Att göra läxor känns väääldigt tråkigt just nu... tror att ni fattar.
För er som undrar hur jag mår (haha, lät så fel) så är det väl ganska okej. Fortfarande feber och jag är trött och slö, men i övrigt klarar jag mig. Ingen huvudvärk längre och inget illamående. Äter, inte med stor aptit, men jag äter. Njuter just nu av lite kaffe, uppiffat med chokladsirap och grädde ^^ Älskar att trösta mig med sött när jag är sjuk. Skulle inte sitte fel med lite Emil just nu heller... men fattar att han inte vill bli sjuk :P På söndag får jag träffa honom igen. Längtar så!!
En annan skoj grej att se fram emot är middagen hos Malin på lördag! Jag blir ju snuvad på finalen med Karma Tree imorgon vilket suger... men jag får allt se dem framträda en annan gång :D Hur som helst, middagen! Ska bli mys att träffa tjejerna och middag är bra för då kan man sitta och snacka om allt. Vet inte om Malin planerat något men vi är annars jävligt bra att bara göra saker på impuls :P Och till lördag SKA jag vara frisk! Om jag så ska knarka alvedon... typ! xD

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0