Idag på morgonen 2:15

Ajajaj Sara... nu tänkte du inte va? Näe, trodde väl inte det!


DUMT!!!!!

  

Men ändå... jag orkade inte plugga de engelska glosorna. Helt sant faktiskt. Jag bara orkade inte... jag får väl titta lite snabbt på dem, men sen är det bra. Går som det går :P

Men VARFÖR tog jag upp datorn igen, sekunden efter att jag stängt av den? Varför...? Idiot! Nyfikenheten tog över :) "Ända till ålderdomshemmet". Så var det ja. Hur blev det såhär? Bra fråga. Försvarsmekanism nu tack :D Förträngning t.ex. Varför inte... eller... haha, jag vet inte? Vad som helst xD Projektion: "Amedurå, du gör ju aldrig något vettigt heller" eller varför inte Regression?! Då blir det party! Men ärligt, sorry Freud... överjaget dog idag!

Som ni kanske kan gissa har jag iaf pluggat psykologi utan problem. Men det är ingen större bedrift. Gör man nästan med nöje. Psykologin kirrade jag innan alla flippade tankar for till min hjärna och gjorde det omöjligt att få press på sig att göra engelskan.

Nästan inte okej Sara! Jag bara säger det... men, nu är det iaf 100% över! Datorn ska stängas av nu på en gång! Inga fler dumheter. Jag undrar hur detta ska sluta? Helvete och IG eller så kommer jag undan lindrigt och så kommer denna kvällen vara bortglömd om någon dag. Haha, ofta jag får IG efter ett litet läxförhör. Näe, blir nog alternativ nr 2. ;)


Nu ska vi se här... imorgon blir det att söka sommarjobb på ICA :D Jag tror och hoppas på underverk.


SOVA Ja! <3 Hej så länge!


Ps. Om du bara visste ^^,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0